gránit bank - a DigitálisBank

Számlavezetés

Vállalkozói alapszámla 2

A Gránit Vállalkozói Alapszámla 2 kiemelkedően kedvező feltételekkel nyújtja a banki alapszolgáltatásokat a vállalkozások részére. Igénybevétele esetén az Ön vállalkozása az alábbi előnyöket élvezheti:

A részletes számlakondíciókat a Hirdetmény tartalmazza.

A GRÁNIT Bank elérhetőségeit itt tekintheti meg.

Keresse meg Bankunkat telefonon, személyesen, online videokapcsolaton keresztül, vagy elektronikus üzenetben munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére! A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok listája itt érhető el.

Vállalkozói alapszámla 2+

Amennyiben vállalkozása havonta több mint 10 banki átutalást bonyolít, akkor Önnek érdemes lehet a Gránit Vállalkozói Alapszámla 2+ számlacsomagot igénybe vennie.

Keresse meg Bankunkat telefonon, személyesen, online videokapcsolaton keresztül, vagy elektronikus üzenetben munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére!

Egyedi számlavezetés

Egyedi számlavezetési igényeivel keresse meg Bankunkat telefonon, személyesen, online videokapcsolaton keresztül, vagy elektronikus üzenetben munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére.

Startup számlacsomag

A GRÁNIT Bank kifejezetten induló vállalkozások számára megalkotott számlacsomagja a következő kedvezményeket kínálja:

A számlacsomagot a maximum 1 éve bejegyzett vállalkozások számára tudja a Bank megnyitni.

Keresse meg Bankunkat telefonon, személyesen, online videokapcsolaton keresztül, vagy elektronikus üzenetben munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére.

Példakép számlacsomag

A GRÁNIT Bank a Példakép Alapítvány által szervezett „Év Példaképe” megmérettetésen jelölt vállalkozások számára kínálja az alábbi kedvezményeket nyújtó számlacsomagot:

A számlacsomag megnyitásához a Példakép Alapítvány által kiadott írásbeli ajánlás szükséges.

Keresse meg Bankunkat telefonon, személyesen, online videokapcsolaton keresztül, vagy elektronikus üzenetben munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére.

A részletes kondíciókat a Hirdetmény tartalmazza.

Gránit asszisztens

Általános Ismertető

A Gránit Asszisztens egy új, a Bankkal integrált, KKV-k számára optimalizált komplex integrált vállalatirányítási rendszer és szolgáltatás eleme, amely

A szolgáltatás tartalmazza:

Mit nyer ön a Gránit Asszisztenssel?

Okos Libra Funkcionalitása

Pénzügyi lekérdezések

Nyitott bizonylatok

A vállalatvezető gyorsan és könnyedén megtekintheti, az összes vevői kintlévőségét, szállítói tartozásait, bevételeit és kiadásait. Áttekintő képet ad a vállalat gazdálkodásának helyzetéről több év összehasonlításában. Kötelezettségek és követelések több szempontú megjelenítése. A bizonylat szintű adatelérés mellett összesítések készülnek partnerenként, valamint a teljes vállalatra vonatkozóan is.

Likviditás előrejelzés

Egyszerűen és gyorsan teszi láthatóvá egy összegben, hogy mely követelések vannak még határidőn belül, milyen összegben van lejárt követelése a vállalatnak. Emellett szemlélteti vállalatának az egy összegű határidőn belüli és már lejárt tartozásait is.

CashFlow

Lehetővé teszi a vállalat vezetője számára, hogy a cége aktuális pénzügyi adatit tetszőleges helyszínről, munkaidőtől független időpontban is elérje. Könnyedén ellenőrizheti mennyi pénz folyt be a céghez és milyen összegű kiadások voltak. Napi, heti, havi, negyedéves és éves bontásban láthatók a bevételek, kiadások és az aktuális egyenleg.

Top 10 partnerek

Forgalom alapján megtekinthetők a Top 10 vevői és szállítói partnerek. A webes felületen diagram szemlélteti az egyes partnerek egymáshoz viszonyított méretét a forgalmuk alapján.

Számla karbantartó

Segítségével a vevői és szállítói számlák partnerenként legyűjthetők, valamint lehetőség van új vevői számla kiállítására, szállítói számlák elutalására. Vevői számla kiállítását követően a kész számlát automatikusan pdf. formátumban kapjuk meg, melyet ezt követően lehetőség van e-mail-en tovább küldeni vagy kinyomtatni.

Cégváltás

Jellemzően két, vagy több vállalkozásban érdekelt cégvezetők számára praktikusan pár kattintással lehet időt és energiát megtakarítva váltani az elérhető társaságok lekérdezési között. Látvány világában jellemzően megkülönböztetett megoldással. Mindezt a fárasztó és időt rabló ki- és bejelentkezések nélkül. Amennyiben több vállalat is tartozik ugyanazon vezetőhöz, lehetőség van arra, hogy kijelentkezés nélkül váltson a vezető céget, ezzel is értékes időt megspórolva.

Személyre szabható beállítások

Támogatja a testre szabott – a vezető szokásához, igényéhez igazodó lekérdezéseket. A webes felületen lehetőséget biztosítunk arra, hogy a cég vezetője beállítsa, hogy melyek számára a legfontosabb lekérdezések. Ezek eltárolásra kerülnek és a belépést követően a kezdő oldalon azonnal láthatóvá válnak. Gyorsan és kényelmesen lehet a felületen megjelenő bizonylatok között keresni, a megjelenített adatokat szűkíteni. A keresőben tetszőleges szövegrészre lehet szűrni, keresni. Az egyes lekérdezéseknél a fejlécre kattintva lehetőség van az adatok sorba rendezésére. Igénytől függően a partnerek ABC sorrendbe állíthatók, valamint dátum szerint is sorba rendezhetők az adatok. A webes felületen a lekérdezések által visszaadott adatsorok Látványos, egyéni igényekhez igazodó diagramon formájában is megjeleníthetőek.